AKİT MENÜ

Spor

N'Sakala, Sergen Yalçın ile yeniden çalışacağı için mutlu

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş'ın yeni transferi Fabrice N'Sakala, teknik direktör Sergen Yalçın ile yeniden çalışacağı için mutlu olduğunu söyledi.

N'Sakala, siyah-beyazlı takımla çıktığı ilk antrenman öncesinde kulüp televizyonunun sorularını yanıtladı.

Beşiktaş'ın bir parçası olmaktan büyük mutluluk duyduğunu aktaran N'Sakala, "İyi futbolcuların olduğu bir ortama geldim. İlk maçımız zorlu bir maç olacak, bu maça hazırlanıyoruz. İyi bir takımımız var, konsantrasyonumuz yüksek. Bu da maça olumlu yansıyacaktır. Tesisler de muhteşem." ifadelerini kullandı.

Aytemiz Alanyaspor'da birlikte çalıştığı teknik direktör Sergen Yalçın ile Beşiktaş'ta yeniden buluştuğu için mutlu olduğunu kaydeden 30 yaşındaki oyuncu, "Onunla tekrar birlikte olmak çok güzel. Alanya'da güzel işler yaptık, aynılarını hatta umarım daha iyilerini burada yapacağız." şeklinde konuştu.

Yorumlara Git

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!

Türkiye'nin dibinde Ebola alarmı!

Venezuela depreminden ilk görüntüler! Çifte sarsıntı ülkeyi vurdu

Vize bekleyenlere müjdeli haber!