AKİT MENÜ

Spor

Galatasaray'da iki futbolcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı

İSTANBUL (AA) - Galatasaray Futbol Takımı'nda 2 oyuncunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı açıklandı.

Sarı-kırmızılı kulübün internet sitesinde yer alan açıklamada, yeni sezon öncesi futbolcu, teknik heyet, performans, sağlık, idari ve destek kadrolarında bulunan çalışanların tatil dönüşü Kovid-19 testlerinin yapıldığı belirtilerek, şöyle denildi:

"İki oyuncumuzun sonuçlarının pozitif olduğu tespit edilmiştir. Klinik şikayeti olmayan oyuncularımız için izolasyon ve tedavi sürecine başlanmıştır. Konu ile ilgili yeni bir gelişme oldukça kamuoyu bilgilendirilmeye devam edilecektir."

Yorumlara Git

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor