AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe'den Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Kulübü, iki futbolcusunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Galatasaray için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Sarı-lacivertli kulübün sosyal medya hesabından yayımlanan mesajda, "Kovid-19 testi pozitif çıkan Galatasaray Spor Kulübünün iki oyuncusuna geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz." ifadelerine yer verildi.

Yorumlara Git

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor