AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş, salonda çalıştı

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş, yeni sezon hazırlıklarını salonda yaptığı çalışmayla sürdürdü.

Siyah-beyazlı kulübün internet sitesinde yer alan açıklamaya göre, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Sergen Yalçın yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda, futbolcular iki grup halinde istasyonlarda denge ve kuvvet çalışması yaptı.

Beşiktaş, hazırlıklarına akşam antrenmanıyla devam edecek.


Yorumlara Git

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor