AKİT MENÜ

Spor

Trabzonspor’da bir futbolcuda koronavirüs çıktı

Trabzonspor Futbol Kulübü, takımda bir futbolcunun koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyurdu.

Güncelleme Tarihi:

Trabzonspor’da bugün yapılan koronavirüs testlerinin sonucunda 1 futbolcunun test sonucu pozitif çıktı.

Kulüpten yapılan açıklamada futbolcunun izolasyona alındığı ve tedavisine başlandığı belirtildi.

Bordo-mavili kulübün sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Trabzon'da bulunan Futbol A takımımızdaki bir oyuncumuzun, Kovid-19 belirtileri hissetmesi nedeniyle yaptırdığı PCR testi pozitif çıkmıştır. Genel sağlık durumu iyi olan futbolcumuz ev izolasyonuna alınmış ve tedavisine başlanmıştır." ifadelerine yer verildi.

Yorumlara Git

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor