AKİT MENÜ

Spor

Hatayspor'dan, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor'a "geçmiş olsun" mesajı

HATAY (AA) - Süper Lig'in yeni ekiplerinden Hatayspor, bir futbolcusu ve teknik heyetten bir çalışanında yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tespit edilen Fenerbahçe Kulübü ile testleri pozitif çıkan Trabzonspor ve Galatasaraylı futbolcular için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Kulübün sosyal medya hesabından paylaşılan mesajda, "Kovid-19 testleri pozitif çıkan Galatasaray futbolcularına, Fenerbahçe futbolcusuna ve teknik ekip üyesi ile Trabzonspor futbolcusuna geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz." ifadeleri kullanıldı.

Yorumlara Git

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor