AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği'nden Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor'a "geçmiş olsun" mesajı

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, bir futbolcusu ve teknik heyetten bir çalışanında yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tespit edilen Fenerbahçe Kulübü ile testleri pozitif çıkan Trabzonspor ve Galatasaraylı futbolcular için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Başkent kulübünün sosyal medya hesabından paylaşılan mesajda, "Kovid-19 testleri pozitif çıkan Fenerbahçe Spor Kulübü’nün 1 futbolcusu ve 1 çalışanına geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlıklarına kavuşmalarını diliyoruz. Yine Kovid-19 testleri pozitif çıkan Trabzonspor ve Galatasaray futbolcularına da geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz." ifadeleri kullanıldı.




Yorumlara Git

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor