AKİT MENÜ

Spor

Kayserispor'dan Trabzonspor ve Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı

KAYSERİ (AA) - Hes Kablo Kayserispor, 2 futbolcusunda yeni tip koronavirüs tespit edilen Galatasaray ile bir oyuncusunun Kovid-19 testi pozitif çıkan Trabzonspor için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Kayserispor Kulübünün sosyal medya hesabından Galatasaray için yayımlanan mesajda, "Oyuncularınızın kısa zamanda sağlığına kavuşmasını diliyoruz." ifadesine yer verildi.

Sarı-kırmızılı kulüp, Trabzonspor için ise "Trabzonspor'da Kovid-19 testi pozitif çıkan futbolcuya acil şifalar diliyor, kısa zamanda sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." mesajını paylaştı.

Yorumlara Git

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor