AKİT MENÜ

Spor

Büyükşehir Belediye Erzurumspor'dan Galatasaray ve Trabzonspor'a "geçmiş olsun" mesajı

ERZURUM (AA) - Büyükşehir Belediye Erzurumspor Kulübü, 2 futbolcusunda yeni tip koronavirüs tespit edilen Galatasaray ile bir oyuncusunun Kovid-19 testi pozitif çıkan Trabzonspor için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Mavi-beyazlı kulübün sosyal medya hesabından Galatasaray için yayımlanan mesajda, "İki oyuncusunun Kovid-19 testi pozitif çıkan Galatasaray kulübüne geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz. En kısa sürede sağlıklarına kavuşmasını temenni ediyoruz." ifadelerine verildi.

Erzurum temsilcisi Trabzonspor için ise "Bir oyuncusunun Kovid-19 testi pozitif çıkan Trabzonspor kulübüne geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz. En kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." mesajını paylaştı.

Yorumlara Git

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor