AKİT MENÜ

Spor

Trabzonspor'dan Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı

TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü, 2 futbolcusunda yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tespit edilen Galatasaray Kulübü için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Kulübün sosyal medya hesabından yayımlanan mesajda, "Galatasaray Spor Kulübü'nün 2 futbolcusunda Kovid-19 test sonuçlarının pozitif çıktığını büyük bir üzüntüyle öğrendik. Galatasaray camiasına geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, kısa süre içerisinde futbolcularının sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." ifadelerine yer verildi.

Yorumlara Git

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor