AKİT MENÜ

Spor

Kasımpaşa'dan Galatasaray ve Trabzonspor'a "geçmiş olsun" mesajı

İSTANBUL (AA) - Kasımpaşa Kulübü, iki futbolcusunda yeni tip koronavirüs tespit edilen Galatasaray ile bir oyuncusunun Kovid-19 testi pozitif çıkan Trabzonspor için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

İstanbul kulübün sosyal medya hesabından Galatasaray için yayımlanan mesajda, "Galatasaray Spor Kulübünün Kovid-19 testi pozitif çıkan iki oyuncusuna geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz. Geçmiş olsun Galatasaray." ifadelerine verildi.

Kasımpaşa Kulübü, Trabzonspor için ise "Trabzonspor'un Kovid-19 testi pozitif çıkan oyuncusuna geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz. Geçmiş olsun Trabzonspor." mesajını paylaştı.

Yorumlara Git

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor