AKİT MENÜ

Spor

ATP Sezon Sonu Turnuvası seyircisiz düzenlenecek

İSTANBUL (AA) - Teniste ATP Sezon Sonu Turnuvası, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle seyircisiz yapılacak.

Turnuvanın sitesinde yer alan açıklamada, en iyi sekiz tenisçinin şampiyonluk mücadelesi verdiği organizasyonun bu yıl salgın nedeniyle seyircisiz oynanacağı kaydedildi.

Gelecek yıldan itibaren Torino'nun ev sahipliği yapacağı turnuva, 15-22 Kasım tarihlerinde İngiltere'nin başkenti Londra'da son kez düzenlenecek.

Novak Djokovic, Rafael Nadal ve Dominic Thiem, halihazırda turnuvaya katılmaya hak kazandı.

Yorumlara Git

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor