AKİT MENÜ

Spor

Kayserispor hazırlıklarını sürdürdü

KAYSERİ (AA) - Hes Kablo Kayserispor, yeni sezon hazırlıklarını gerçekleştirdiği antrenmanla sürdürdü.

Sarı-kırmızılı kulübün internet sitesinden yapılan açıklamaya göre, kulüp tesislerindeki antrenman teknik direktör Bayram Bektaş yönetiminde gerçekleştirildi.

Kulüp başkanı Berna Gözbaşı'nın da takip ettiği idmanda, ısınma, istasyon ve koşu çalışmalarının ardından dar alanda çift kale maç oynandı.

Kayserispor, hazırlıklarına yarın devam edecek.

Yorumlara Git

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor

Japonya’da 6.9 büyüklüğünde deprem!

Venezuela'da şiddetli deprem! Tsunami alarmı

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar