AKİT MENÜ

Spor

MKE Ankaragücü, Afyonkarahisar'da ilk antrenmanını yaptı

AFYONKARAHİSAR (AA) - Süper Lig ekiplerinden MKE Ankaragücü, yeni sezon hazırlıkları kapsamında kampa girdiği Afyonkarahisar'daki ilk antrenmanını yaptı.

Kocatepe Spor Kompleksi'nde teknik direktör Fuat Çapa yönetiminde yapılan idman, ısınma ve kondisyon çalışmalarıyla başladı.

Koşuyla devam eden antrenman, minyatür kale maçla tamamlandı.

Portekizli savunma oyuncusu Tiago Pinto, takımdan ayrı çalıştı.


Yorumlara Git

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor

Japonya’da 6.9 büyüklüğünde deprem!

Venezuela'da şiddetli deprem! Tsunami alarmı

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar