AKİT MENÜ

Spor

20 Yaş Altı Atletizm Ligi'nde şampiyon Fenerbahçe oldu

ANKARA (AA) - Türkiye Atletizm Federasyonu tarafından Turkcell'in sponsorluğunda düzenlenen 20 Yaş Altı Atletizm Ligi'nde erkeklerde ve kadınlarda Fenerbahçe birinci oldu.

Federasyondan yapılan açıklamaya göre, Denizli Büyükşehir Belediyesi Geleneksel Spor Oyunları Kompleksi ve Atletizm Sahası'nda iki gün süren yarışlar erkeklerde dokuz, kadınlarda ise yedi takımın katılımıyla yapıldı.

Erkeklerde Fenerbahçe 162.5 puanla birinci, İstanbul Büyükşehir Belediyespor 155.5 puanla ikinci, Konya Büyükşehir Belediyesi ise 106 puanla üçüncü oldu.

Kadınlarda 19 branşın 15'inde birincilik kazanan Fenerbahçe, 123 puanla zirvede yer aldı. Beşiktaş 103 puanla ikinciliği, Bursa Büyükşehir Belediyespor da 100 puanla üçüncülüğü elde etti.


Yorumlara Git

Venezuela'da şiddetli deprem! Tsunami alarmı

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'