AKİT MENÜ

Spor

FIBA Kadınlar Avrupa Kupası'nda Türk takımlarının rakipleri belli oldu

İSTANBUL (AA) - Basketbol FIBA Kadınlar Avrupa Kupası'nda 2020-2021 normal sezon gruplarında mücadele edecek Türk ekiplerinin rakipleri belli oldu.

FIBA'dan yapılan açıklamaya göre, normal sezonda Bellona Kayseri Basketbol A Grubu'nda, OGM Ormanspor B Grubu'nda, Adana Büyükşehir Belediyesi ve Hatay Büyükşehir Belediyespor C Grubu'nda, Birevim Elazığ İl Özel İdare de D Grubu'nda yer alacak.

Bellona Kayseri Basketbol A Grubu'nda, Atomeromu KSC Szekszard, Uni Gyor (Macaristan) ve BC Prometey (Ukrayna) ile mücadele edecek.

OGM Ormanspor ile birlikte B Grubu'nda, A3 Basket Umea (İsveç), Neve David Ramla (İsrail) ve İzmit Belediyespor-Aluinvent DVTK Miskolc (Macaristan) eşleşmesinin mağlubu yer alacak.

Adana Büyükşehir Belediyesi ve Hatay Büyükşehir Belediyespor'un yanı sıra C Grubu'nda Sparta&K Moscow Region Vidnoje (Rusya), VBW CEKK Cegled (Macaristan) takımları bulunuyor.

Birevim Elazığ İl Özel İdare D Grubu'nda, PBC MBA Moscow (Rusya), KZ AZS AJP Gorzow WKLP (Polonya) ve KP Brno (Çekya) ile tur mücadelesi verecek.

Kadınlar Avrupa Ligi ve diğer FIBA Avrupa turnuvalarının başlangıç tarihleri 1 Eylül'de FIBA Avrupa Kurulu tarafından belirlenecek.

Yorumlara Git

Venezuela'da şiddetli deprem! Tsunami alarmı

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'