AKİT MENÜ

Siyaset

MHP'li belediye başkanı koronavirüse yakalandı

Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel koronavirüse yakalandığını açıkladı.

Antalya’nın Alanya Belediye Başkanı MHP’li Adem Murat Yücel yeni tip koronavirüse (Kovid-19) yakalandı.

Sosyal medya hesabından konuya ilişkin açıklama yapan MHP’li başkan, koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyurdu.

Paylaşımında Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel, “Değerli hemşehrilerim; yapılan tetkiklerin ardından Covid 19 test sonucum pozitif çıktı. Hastanede kontrol amaçlı izole durumdayım.” dedi.

Durumunun an itibariyle iyi olduğunu belirten Yüceş, “Koronavirüs kişi gözetmiyor. Bu nedenle lütfen maske, hijyen ve sosyal mesafe kurallarına uyun.” diye yazdı.

Uyarılarının ardından Adem Murat Yücel, “Sağlıklı günlerde buluşmak dileğiyle" diyerek paylaşımın noktaladı.

MHP’li Belediye Başkanı Adem Murat Yücel'in babası Mehmet Yücel de birkaç gün önce koronavirüse yakalanmıştı.

Yorumlara Git

Adları fondaş yalanda gardaş! ‘Vatandaş çıkacak Macron koşacak’ palavrası

Kahramanmaraş'ta korkunç yangın! Ölü ve yaralılar var

“Dünya ortalamalarının üzerindeyiz elhamdülillah” Öğretmenlerimizle hareket ediyoruz

KKTC Cumhurbaşkanı’ndan BM ve Rumlara net cevap: Türkiye’nin ‘evet' demediği hiçbir fikir hayata geçemez!

Altın piyasaları tepetaklak! Bakın çeyrek altın kaç para?