AKİT MENÜ

Spor

Bölgesel Amatör Ligi'ne yükselmeyi traktörlü konvoyla kutladılar

Mersin'in Erdemli ilçesinde bir grup taraftar, Erdemli Belediyespor'un Bölgesel Amatör Ligi'ne çıkmasını traktörleriyle tur atarak kutladı

MERSİN (AA) - Mersin'de, Bölgesel Amatör Ligi'ne (BAL) yükselen Erdemli Belediyespor'un taraftarları, traktörleriyle konvoy yaptı.

Türkiye'nin en önemli narenciye üretim merkezlerinden Erdemli ilçesinde, futbol takımının BAL'a çıkması dolayısıyla kutlama programı düzenlendi.

Teknik ekip ve sporcuların üstü açık otobüsle katıldığı kutlamalarda taraftarlar meşale yakıp, marşlar söyledi.

Konvoya, tarlalarını sürdükleri traktörlerle katılan taraftarlar, ilginç görüntüler oluşturdu.

Erdemli Belediye Başkanı Mükerrem Tollu, programdaki konuşmasında, hedeflerinin 3. Lig'e çıkmak olduğunu söyledi.

Kulüp Başkanı Kamil Boran da ilçeyi BAL'da en iyi şekilde temsil edeceklerini belirtti.


Yorumlara Git

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı