AKİT MENÜ

Spor

"Şehir Şehir Eskrim" projesinin 28. durağı Denizli oldu

ANKARA (AA) - Türkiye Eskrim Federasyonunun (TEF) "Şehir Şehir Eskrim" projesinin 28. durağı Denizli oldu.

Türkiye Eskrim Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, etkinlikte konuşan Denizli Gençlik ve Spor İl Müdürü Ahmet İbanoğlu, sporcuların eski coşkusuna kavuşacağı günleri özlemle beklediklerini vurguladı.

İbanoğlu, "Eskrimde, ikisi milli olmak üzere 110 sporcumuz ve iki kulübümüz ile aktif olarak çalışmalarımız sürüyor. Amacımız eskrimde, uluslararası alanda da başarılı sonuçlara ulaşmak." ifadelerini kullandı.

Denizli Eskrim Antrenörü Gül Karaman ilde yürütülen eskrim çalışmaları hakkında bilgi verirken, Denizli’nin minik ve genç eskrimcileri, Deniz Mızrakoğlu, Bediz Çelik, Ceylin Özdel, Sarp Şapçı, Damla Şapçı ve Ece Salman da eskrimle tanışma hikayeleri ve hedeflerini anlattı.

Projenin sonraki durağı Burdur olacak.

Yorumlara Git

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi

Polonya'dan Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi çok kritik çıkış! Polonya Başbakanı Donald Tusk birlik mesajı vererek Rusya tehdidine dikkat çekti!

Ankara'daki zirveye sayılı günler kala Almanya'dan flaş açıklama

İsrail'de askere gitmek istemeyen Harediler yolları kesti! Tel Aviv ve Kudüs'te Haredi Yahudiler ile polis birbirine girdi!

Savaşın kaybedeni Trump: İran, istediğim her şeye razı oluyor