AKİT MENÜ

Spor

Altınordu Teknik Direktörü Hüseyin Eroğlu: "Temas halinde olduğumuz 3-4 futbolcu var"

İZMİR (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Altınordu'nun teknik direktörü Hüseyin Eroğlu, görüştükleri 3-4 futbolcuyu kadrolarına dahil etmek istediklerini bildirdi.

Eroğlu, yaptığı açıklamada, sezon hazırlıklarını kendi tesislerinde sürdürdüklerini kaydetti.

Çalışmaların çok verimli geçtiğini kaydeden Eroğlu, " Ligin 11 Eylül'de başlayacağını düşünürsek hazırlık maçı istediğimiz kadar yapamayacağız ama lige hazır olacağımızı söyleyebilirim." dedi.

Eroğlu, takımdan ayrılan isimlerin olduğunu, Ahmet İlhan Özek'i kadrolarına dahil ettiklerini belirterek, şöyle konuştu:

"Temas halinde olduğumuz 3-4 futbolcu var. Bunları kadromuza katmayı düşünüyoruz. Özellikle hücum bölgesine düşünüyoruz. Ahmet İlhan aramıza katıldı, Belki aramızdan ayrılan arkadaşlarımız da olabilir. Çünkü onlara da transfer teklifleri geliyor. Süreç tabii ki önümüzde günlerde daha netleşecek. Biz şu anki kadromuzu en iyi şekilde hazırlamaya çalışıyoruz."

Lig başlayana kadar 2 veya 3 hazırlık maçı yapmayı planladıklarını kaydeden Eroğlu, bu müsabakaları güçlü takımlara karşı oynamayı planladıklarını sözlerine ekledi.

Yorumlara Git

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi

Polonya'dan Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi çok kritik çıkış! Polonya Başbakanı Donald Tusk birlik mesajı vererek Rusya tehdidine dikkat çekti!

Ankara'daki zirveye sayılı günler kala Almanya'dan flaş açıklama

İsrail'de askere gitmek istemeyen Harediler yolları kesti! Tel Aviv ve Kudüs'te Haredi Yahudiler ile polis birbirine girdi!

Savaşın kaybedeni Trump: İran, istediğim her şeye razı oluyor