AKİT MENÜ

Spor

Taha Akgül'ün olimpiyat şampiyonluğunun 4. yıl dönümü

Milli güreşçi Taha Akgül: "Tokyo Olimpiyatları'nda da şampiyon olmak istiyorum"

ANKARA (AA) - Milli güreşçi Taha Akgül, 4 yıl önce bugün 2016 Rio Olimpiyatları'nda şampiyonluğa ulaştı.

Rio'da 20 Ağustos 2016'da kürsünün zirvesinde yer alan Taha, kariyerinin ilk olimpiyat şampiyonluğunu elde etti.

Milli güreşçi, Rio Olimpiyatları'nda Türkiye'nin kazandığı tek altın madalyanın sahibi oldu.

Taha, olimpiyat şampiyonluğunun 4. senesinde Instagram hesabından "Bugün 20 Ağustos, Rio'da olimpiyat şampiyonu olduğum günden tam 4 sene geçti. Allah, Tokyo'da ikinci kez bu sevinci yaşamayı nasip etsin inşallah..." paylaşımı yaptı.

Milli güreşçi, AA muhabirine yaptığı açıklamada ise yaklaşık 8 ay önce omzundan yaşadığı sakatlığı atlattığını söyledi.

2020 Tokyo Olimpiyatları'nın yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle bir yıl ertelendiğini hatırlatan Taha, "Yaşadığım sakatlık nedeniyle olimpiyatların ertelenmesi benim açımdan iyi oldu. Sakatlığımı atlattım, hazırlanmam için önümüzde bir yıl var. Bu süreci iyi değerlendirmek ve Tokyo Olimpiyatları'nda da şampiyon olmak istiyorum." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi

Polonya'dan Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi çok kritik çıkış! Polonya Başbakanı Donald Tusk birlik mesajı vererek Rusya tehdidine dikkat çekti!

Ankara'daki zirveye sayılı günler kala Almanya'dan flaş açıklama

İsrail'de askere gitmek istemeyen Harediler yolları kesti! Tel Aviv ve Kudüs'te Haredi Yahudiler ile polis birbirine girdi!

Savaşın kaybedeni Trump: İran, istediğim her şeye razı oluyor