AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği'ne Polonyalı orta saha

Kırmızı-siyahlı ekip, Dominik Furman ile 2 yıllık sözleşme imzaladı

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Polonyalı orta saha oyuncusu Dominik Furman'ı transfer etti.

Başkent ekibinden yapılan açıklamaya göre, 28 yaşındaki Furman ile 2 yıllık sözleşme imzalandı.

İmza töreninde Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Murat Cavcav ve Kulüp Saymanı Murat Öngelen de yer aldı.

Futbola Legia Varşova'da başlayan Furman, daha sonra Toulouse ve Hellas Verona formaları giydi.

Orta saha oyuncusu, son olarak ülkesi Polonya'nın Wisla Plock takımında oynadı.

Yorumlara Git

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi

Polonya'dan Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi çok kritik çıkış! Polonya Başbakanı Donald Tusk birlik mesajı vererek Rusya tehdidine dikkat çekti!

Ankara'daki zirveye sayılı günler kala Almanya'dan flaş açıklama

İsrail'de askere gitmek istemeyen Harediler yolları kesti! Tel Aviv ve Kudüs'te Haredi Yahudiler ile polis birbirine girdi!

Savaşın kaybedeni Trump: İran, istediğim her şeye razı oluyor