AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği'nde yeni sezon hazırlıkları devam ediyor

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, yeni sezon hazırlıklarını çift antrenmanla sürdürdü.

Teknik direktör Mert Nobre yönetimindeki kırmızı-siyahlıların, İlhan Cavcav Tesisleri'nde sabah antrenmanında kuvvet ve dayanıklılık çalışması yaptığı belirtildi.

Akşam antrenmanında ise futbolcuların dar alanda taktik ağırlıklı çift kale maç oynadığı aktarıldı.

Gençlerbirliği'nin yeni transferi Dominik Furman'ın da akşam idmanına katıldığı duyuruldu.


Yorumlara Git

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi

Polonya'dan Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi çok kritik çıkış! Polonya Başbakanı Donald Tusk birlik mesajı vererek Rusya tehdidine dikkat çekti!

Ankara'daki zirveye sayılı günler kala Almanya'dan flaş açıklama

İsrail'de askere gitmek istemeyen Harediler yolları kesti! Tel Aviv ve Kudüs'te Haredi Yahudiler ile polis birbirine girdi!

Savaşın kaybedeni Trump: İran, istediğim her şeye razı oluyor