AKİT MENÜ

Spor

Atletizm Süper Lig ilk kademe yarışmaları sona erdi

Fenerbahçe, hem erkeklerde hem de kadınlarda ilk sırayı aldı - Milli sırıkla atlamacı Ersu Şaşma, kendisine ait 23 yaş altı Türkiye rekorunu geliştirdi

BURSA (AA) - Turkcell Türkiye Atletizm Süper Lig ilk kademe yarışmaları sona erdi.

Bursa Atıcılar Pisti'nde erkekler ve kadınlarda 8'er takımın mücadelesine sahne olan organizasyonu Fenerbahçe, erkeklerde 143, kadınlarda ise 148 puanla zirvede tamamladı.

Erkeklerde ikinci sırayı 137 puanla ENKA, üçüncü sırayı 111 puanla İstanbul Büyükşehir Belediyespor alırken, kadınlarda 146 puanla ENKA ikinci, 110 puanla da Beşiktaş üçüncü oldu.

Yarışların ikinci ve son gününde Fenerbahçe'nin milli sırıkla atlamacısı Ersu Şaşma, kendisine ait 23 yaş altı Türkiye rekorunu geliştirdi. Geçen yıl aynı pistte 5,50 metrelik derecesiyle rekor kıran Şaşma, bu kez 5,51 metrelik atlayışıyla yeni bir rekora imza attı.


Yorumlara Git

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi

Polonya'dan Ankara'daki NATO Zirvesi öncesi çok kritik çıkış! Polonya Başbakanı Donald Tusk birlik mesajı vererek Rusya tehdidine dikkat çekti!

Ankara'daki zirveye sayılı günler kala Almanya'dan flaş açıklama

İsrail'de askere gitmek istemeyen Harediler yolları kesti! Tel Aviv ve Kudüs'te Haredi Yahudiler ile polis birbirine girdi!

Savaşın kaybedeni Trump: İran, istediğim her şeye razı oluyor