AKİT MENÜ

Siyaset

Mansur Yavaş'tan çarpıcı doğalgaz paylaşımı

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Türkiye'nin Karadeniz'de doğalgaz keşfi ile ilgili bir paylaşım yaptı.

Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin merakla beklediği müjdeyi kamoyu ile paylaştı. Türkiye, Karadeniz’de 320 milyar metreküp doğalgaz buldu.

Tarihi gelişme birçok siyasi tarafından destek gördü. Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş da müjdeye ilişkin çarpıcı bir paylaşım yaptı.

Mansur Yavaş sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Türkiye’nin doğalgaz keşfinin önemli bir adım olduğunu belirterek, "Fatih Sondaj Gemimizin Karadeniz'de gerçekleştirdiği 320 milyar metreküp doğal gaz rezervi keşfinin milletimiz ve ülkemiz adına hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum.Ülkemizin enerji alanında attığı bu önemli adım hepimiz için bir gurur kaynağıdır” dedi.

Ekrem İmamoğlu açıklama yaptı

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu ise Fatih Sondaj Gemisi çalışanlarına teşekkür ederek, “Ülkemizin refah gücünün artmasını diliyorum” dedi.

Yorumlara Git

Adları fondaş yalanda gardaş! ‘Vatandaş çıkacak Macron koşacak’ palavrası

Kahramanmaraş'ta korkunç yangın! Ölü ve yaralılar var

“Dünya ortalamalarının üzerindeyiz elhamdülillah” Öğretmenlerimizle hareket ediyoruz

KKTC Cumhurbaşkanı’ndan BM ve Rumlara net cevap: Türkiye’nin ‘evet' demediği hiçbir fikir hayata geçemez!

Altın piyasaları tepetaklak! Bakın çeyrek altın kaç para?