AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği'nde yeni sezon hazırlıkları devam ediyor

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, yeni sezon hazırlıklarına yaptığı tek antrenmanla devam etti.

Teknik direktör Mert Nobre yönetiminde İlhan Cavcav Tesisleri'nde gerçekleştirilen idmana kırmızı-siyahlı futbolcuların, ısınma hareketleri ve dar alan oyunlarıyla başladığı belirtildi.

Antrenmanın tam sahada yapılan çift kale maçla sona erdiği kaydedildi.


Yorumlara Git

Demirtaş şafak mı sayıyor?: Az kaldı!

İtalya Başbakanı Meloni'den NATO çağrısı

Serdar Akinan'dan bomba iddia! ‘Özgür Özel cephesi toplu istifa ederek o partiye geçecekler’

Bugün CHP’den istifa etmişti! İsimler netleşti: 3 belediye başkanı daha yarın AK Parti’ye katılıyor

Büyük kepazelik! CHP'li başkan Türk bayrağının üzerinde milleti gezdirdi