AKİT MENÜ

Spor

Galatasaray Doğa Sigorta'da bir çalışanın Kovid-19 testi pozitif çıktı

ANKARA (AA) - Galatasaray Doğa Sigorta Erkek Basketbol Takımı'nda bir idari çalışanın yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı duyuruldu.

Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada, yeni sezon hazırlıklarını sürdüren erkek basketbol takımının teknik, sporcu ve idari kadrosuna Kovid-19 testi yapıldığı ifade edildi.

Klinik şikayeti olmayan bir idari çalışanın testinin pozitif çıktığı belirtildi. İdari personelin izolasyon ve tedavi sürecine başlandığı kaydedildi.



Yorumlara Git

Demirtaş şafak mı sayıyor?: Az kaldı!

İtalya Başbakanı Meloni'den NATO çağrısı

Serdar Akinan'dan bomba iddia! ‘Özgür Özel cephesi toplu istifa ederek o partiye geçecekler’

Bugün CHP’den istifa etmişti! İsimler netleşti: 3 belediye başkanı daha yarın AK Parti’ye katılıyor

Büyük kepazelik! CHP'li başkan Türk bayrağının üzerinde milleti gezdirdi