AKİT MENÜ

Spor

OGM Ormanspor'dan Galatasaray Doğa Sigorta'ya "geçmiş olsun" mesajı

ANKARA (AA) - ING Basketbol Süper Ligi ekiplerinden OGM Ormanspor, Galatasaray Doğa Sigorta Erkek Basketbol Takımı'nda bir idari ekip personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkmasından dolayı "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Başkent ekibinin sosyal medyadaki hesabından yapılan paylaşımda, "Kovid-19 test sonucunun pozitif olduğu tespit edilen Galatasaray Doğa Sigorta idari ekip personeline geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." ifadeleri kullanıldı.

Yorumlara Git

CHP'li başkan yere bayrak cizdirmiş. Millet üzerinde geziniyor

Çin'de artık kimse ne dilini, ne dinini ne de kültürünü öğrenemeyecek! Zorunlu asimilasyon yasasına ‘her ülke bunu yapıyor’ savunması!

Bakan Şimşek 'büyük sorunu' açıkladı

Özdağ'ın Şeyh Said provokasyonu hukuk duvarına çarptı! AK Parti'li Fırat, maskesi düşenlerin acizliğini tek tek deşifre etti!

Sayıştay Başkanlığı koltuğuna yeniden Metin Yener seçildi