AKİT MENÜ

Spor

Galatasaray Kadın Basketbol Takımı'nın bir personelinde koronavirüs tespit edildi

İSTANBUL (AA) - Galatasaray Kadın Basketbol Takımı'nın bir personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, sarı-kırmızılı takımın oyuncuları, teknik kadro, performans, sağlık, idari ve destek kadrolarındaki çalışanlar, Kovid-19 PCR testinden geçti. Gerçekleştirilen testler sonrası bir personelin sonucunun pozitif olduğu tespit edildi.

Klinik şikayeti olmayan çalışan için izolasyon ve tedavi sürecine başlandı.

Yorumlara Git

CHP'li başkan yere bayrak cizdirmiş. Millet üzerinde geziniyor

Çin'de artık kimse ne dilini, ne dinini ne de kültürünü öğrenemeyecek! Zorunlu asimilasyon yasasına ‘her ülke bunu yapıyor’ savunması!

Bakan Şimşek 'büyük sorunu' açıkladı

Özdağ'ın Şeyh Said provokasyonu hukuk duvarına çarptı! AK Parti'li Fırat, maskesi düşenlerin acizliğini tek tek deşifre etti!

Sayıştay Başkanlığı koltuğuna yeniden Metin Yener seçildi