AKİT MENÜ

Spor

Galatasaray, antrenman maçını 6 golle kazandı

İSTANBUL (AA) - Galatasaray, yeni sezon hazırlıkları kapsamında 19 yaş altı takımı ile oynadığı antrenman maçını 6-2 kazandı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Florya Metin Oktay Tesisleri'nde oynanan maçta A takımın golleri Radamel Falcao, Arda Turan, Emre Kılınç, Emin Bayram ve Mbaye Diagne'den (2) geldi.

Sarı-kırmızılı takımın her iki yarıda da farklı 11'lerle mücadele ettiği aktarıldı.

Eyüpspor'la bugün yapılması planlanan hazırlık maçı, bir rakip oyuncunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması nedeniyle iptal edilmişti.

Galatasaray, bir günlük iznin ardından 26 Ağustos Çarşamba günü çift antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.


Yorumlara Git

Sayıştay Başkanlığı koltuğuna yeniden Metin Yener seçildi

Tesettürlü kadına ahlaksız saldırı

Washington-Tel Aviv hattında ipler tamamen koptu: Trump ile katil Netanyahu arasında gerilim artıyor

İl binasına Kılıçdaroğlu’nun fotoğrafını asıp ‘Hain’ yazdılar

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Meloni'ye sigara takdiri! Keşke ülkemizdekilere de bıraktırabilsem!