AKİT MENÜ

Spor

MKE Ankaragücü'nde koronavirüs testleri negatif çıktı

İSTANBUL (AA) - Süper Lig takımlarından MKE Ankaragücü'nde yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testleri negatif sonuçlandı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Afyonkarahisar'da kamp programını sürdüren sarı-lacivertlilerde teknik ekip, futbolcular ve personellere koronavirüs PCR testi yapıldı.

Test sonucunda takımda pozitif vakaya rastlanılmadı.

Yorumlara Git

Sayıştay Başkanlığı koltuğuna yeniden Metin Yener seçildi

Tesettürlü kadına ahlaksız saldırı

Washington-Tel Aviv hattında ipler tamamen koptu: Trump ile katil Netanyahu arasında gerilim artıyor

İl binasına Kılıçdaroğlu’nun fotoğrafını asıp ‘Hain’ yazdılar

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Meloni'ye sigara takdiri! Keşke ülkemizdekilere de bıraktırabilsem!