AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe günü akşam çalışmasıyla tamamladı

DÜZCE (AA) - Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe, günü akşam saatlerinde gerçekleştirdiği antrenmanla tamamladı.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör Erol Bulut yönetiminde gerçekleştirilen günün ikinci antrenmanı ısınma ve çabukluk çalışmalarıyla başladığı belirtildi.

Daha sonra 2 grup halinde pas yaparak süren idmanın, dar alanda oynanan çift kale maçların ardından gerçekleştirilen taktiksel ve bireysel çalışmalarla tamamlandığı aktarıldı.

Fenerbahçe, hazırlıklarına yarın devam edecek.

Yorumlara Git

Sayıştay Başkanlığı koltuğuna yeniden Metin Yener seçildi

Tesettürlü kadına ahlaksız saldırı

Washington-Tel Aviv hattında ipler tamamen koptu: Trump ile katil Netanyahu arasında gerilim artıyor

İl binasına Kılıçdaroğlu’nun fotoğrafını asıp ‘Hain’ yazdılar

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Meloni'ye sigara takdiri! Keşke ülkemizdekilere de bıraktırabilsem!