AKİT MENÜ

Spor

Göztepe’de bir futbolcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı

İZMİR (AA) - Süper Lig ekiplerinden Göztepe'nin kadrosuna dahil ettiği isimlerden birinin, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif sonuç verdiği bildirildi.

Göztepe Kulübünden yapılan açıklamada, futbol takımıyla yeni sözleşme imzalayan oyuncuya yapılan Kovid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.

Futbolcunun Afyonkarahisar kampına dahil edilmediği ve evde tedavisine başladığı kaydedildi.

Yorumlara Git

NATO’dan Meloni’yi yıkan sözler: 'İtalya'dan 500 uçak kalktı'

Bakan Tekin, İHL mezuniyet töreninde konuştu! Meslek derslerine branşlaşma müjdesi

Sinan Ateş davasında sıcak gelişme! Hakimin karşısına çıkmayan sanıklar için tutuklama talebi!

Mescid-i Aksa’ya mühendis başkan ayarı! Belediye başkanı hatayı görüp ilk harç törenini durdurdu

Bir belediye başkanı daha CHP'den istifa etti