AKİT MENÜ

Spor

Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nde yeni sezon fikstürü belli oldu

Ligde 2020-2021 sezonu, 3 Ekim'de başlayacak

İSTANBUL (AA) - Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nde 2020-2021 sezonunun fikstürü çekildi.

Sinan Erdem Spor Salonu'nda gerçekleştirilen fikstür çekimine Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Üst Yöneticisi Ömer Onan, TBF yetkilileri ve kulüp temsilcileri katıldı.

Kura çekimi için podyuma çıkan herkes kura toplarına dokunmadan önce ellerini dezenfekte ederken, kuranın ardından gelenekselleşen aile fotoğrafı çekimi bu sefer yapılmadı.

Yeni sezonun 3 Ekim'de başlayacağı Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nde ilk hafta maçları şöyle:

Nesibe Aydın-Büyükşehir Belediyesi Adana Basketbol

Fenerbahçe Öznur Kablo-Galatasaray

OGM Ormanspor-Hatay Büyükşehir Belediyespor

Bellona Kayseri Basketbol-İzmit Belediyespor

Birevim Elazığ İl Özel İdare-Çankaya Üniversitesi

ÇBK Mersin Yenişehir Belediyespor-BOTAŞ

Beşiktaş (Bay)

Yorumlara Git

Rusya'dan Batı'ya müzakere şartı! Masaya akıllı insanlar oturursa uzlaşmaya hazırız!

NATO’dan Meloni’yi yıkan sözler: 'İtalya'dan 500 uçak kalktı'

Bakan Tekin, İHL mezuniyet töreninde konuştu! Meslek derslerine branşlaşma müjdesi

Sinan Ateş davasında sıcak gelişme! Hakimin karşısına çıkmayan sanıklar için tutuklama talebi!

Mescid-i Aksa’ya mühendis başkan ayarı! Belediye başkanı hatayı görüp ilk harç törenini durdurdu