AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçeli futbolcular barbeküde buluştu

DÜZCE (AA) - Fenerbahçe Futbol A Takımı, barbekü partisinde bir araya geldi.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, Topuk Yaylası'nda gerçekleştirilen yeni sezon kampında futbolcuların, öğle yemeğinde buluştuğu belirtildi.

Tesisin bahçesinde gerçekleştirilen ve oyuncular ile teknik heyetin yer aldığı organizasyonun keyifli anlara sahne olduğu aktarıldı.

Fenerbahçe, hazırlıklarına akşam antrenmanıyla devam edecek.

Yorumlara Git

NATO’dan Meloni’yi yıkan sözler: 'İtalya'dan 500 uçak kalktı'

Bakan Tekin, İHL mezuniyet töreninde konuştu! Meslek derslerine branşlaşma müjdesi

Sinan Ateş davasında sıcak gelişme! Hakimin karşısına çıkmayan sanıklar için tutuklama talebi!

Mescid-i Aksa’ya mühendis başkan ayarı! Belediye başkanı hatayı görüp ilk harç törenini durdurdu

Bir belediye başkanı daha CHP'den istifa etti