AKİT MENÜ

Spor

İnegöl Belediyespor Erkek Voleybol Takımı, Ahmet Arslan'ı transfer etti

BURSA (AA) - AXA Sigorta Efeler Ligi ekiplerinden İnegöl Belediyespor, Solhanspor'dan Ahmet Arslan'ı kadrosuna kattı.

Arslan için kulüp tesisinde düzenlenen imza törenine kulüp başkanvekilleri Rıdvan Kocaağa ve Nuhi Solak katıldı.

Kocaağa, Arslan'ın daha önce Beşiktaş, Maliye, Torul Gençlik, Solhan, Tokat, Bursa ve Afyonkarahisar'da orta oyuncusu olarak oynadığını belirterek, "Bu sene de İnegöl Belediyespor için inşallah ter dökecek. Hayırlı uğurlu olmasını diliyorum." dedi.

Ahmet Arslan ise İnegöl Belediyespor'a geldiği için çok mutlu olduğunu ve transferinde emeği geçenlere teşekkür ettiğini belirtti.

Hedeflerinin play-off oynamak olduğunu aktaran Ahmet Arslan, gençlerle ve tecrübeli isimlerle güzel bir kadro kurulduğunu ifade etti.

Yorumlara Git

Rusya'dan Batı'ya müzakere şartı! Masaya akıllı insanlar oturursa uzlaşmaya hazırız!

NATO’dan Meloni’yi yıkan sözler: 'İtalya'dan 500 uçak kalktı'

Bakan Tekin, İHL mezuniyet töreninde konuştu! Meslek derslerine branşlaşma müjdesi

Sinan Ateş davasında sıcak gelişme! Hakimin karşısına çıkmayan sanıklar için tutuklama talebi!

Mescid-i Aksa’ya mühendis başkan ayarı! Belediye başkanı hatayı görüp ilk harç törenini durdurdu