AKİT MENÜ

Spor

Konyaspor, günü çift idmanla tamamladı

KONYA (AA) - İttifak Holding Konyaspor, Süper Lig'de yeni sezonun hazırlıklarını çift idmanla sürdürdü.

Yeşil-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, antrenman Kayacık Tesisleri'nde gerçekleştirildi.

Konyasporlu futbolcular, sabah antrenmanında teknik direktör Bülent Korkmaz yönetiminde genel kuvvet çalışması yaptı.

Akşam gerçekleştirilen ikinci çalışma ise koşu ve ısınma hareketleriyle başladı.

Bülent Korkmaz yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, 7'ye 3 top kapma ve pas çalışmasının ardından yapılan çift kale maçla tamamlandı.


Yorumlara Git

NATO’dan Meloni’yi yıkan sözler: 'İtalya'dan 500 uçak kalktı'

Bakan Tekin, İHL mezuniyet töreninde konuştu! Meslek derslerine branşlaşma müjdesi

Sinan Ateş davasında sıcak gelişme! Hakimin karşısına çıkmayan sanıklar için tutuklama talebi!

Mescid-i Aksa’ya mühendis başkan ayarı! Belediye başkanı hatayı görüp ilk harç törenini durdurdu

Bir belediye başkanı daha CHP'den istifa etti