AKİT MENÜ

Spor

Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye "yıldız" göndermesi

İSTANBUL (AA) - Galatasaray, tarihi rekabete girdiği Fenerbahçe'ye şampiyonluk ve yıldız sayısı üzerinden göndermede bulundu.

Sarı-kırmızılı kulüp, FIFA'nın Twitter'da başlattığı "Hangi takım daha tutkulu taraftara sahip?" anketi üzerinden sarı-lacivertlilere gönderme yaptı.

Galatasaray Kulübü, FIFA'nın anketini alıntılayarak, 20. şampiyonluk ile 4. yıldızı aldığı sezonda sarı-kırmızılı taraftarların Türk Telekom Stadı'nda gerçekleştirdiği koreografinin fotoğrafını paylaştı.

Paylaşımda, "Herkes rütbesini bilecek." ifadesi yer aldı.

Yorumlara Git

Avustralya'nın en zengini motorları yaktı! Musk'a ve İsrail'e bedava ada teklifi

Abdurrahman Dilipak'tan tartışılan ilginç öneri! ‘Uyuşturucuya bulaşanı kurtarmak için esrara alıştıralım’

Bir doktorda tespit edildi! Ebola salgını Avrupa’ya sıçradı

Avukat Yıldırım’dan savcılığa dilekçe! Korsan başkan Özgür için tutuklama talebi

İslamafobik saldırılarda rekor tırmanış: Almanya değil Faşistmanya!