AKİT MENÜ

Spor

Japon Kei Nishikori de ABD Açık'a katılmayacak

ANKARA (AA) - Japon tenisçi Kei Nishikori'nin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) test sonucu negatife dönmesine rağmen ABD Açık Grand Slam Turnuvası'na katılmayacağını duyurdu.

Kendisine ait mobil uygulamadan yaptığı açıklamada, sağlık durumuna ilişkin bilgi veren 30 yaşındaki tenisçi, "Kovid-19 sonucum pozitiften negatife döndü. Ancak bu kadar uzun bir aranın ardından 5 sete uzayabilecek maçlara katılmak, pek akıllıca bir tercih olmaz. Çok güzel anılar biriktirdiğim ABD Açık'a bu yıl katılamayacağım. Sevenlerimi hayal kırılığına uğrattıysam, özür dilerim." ifadelerini kullandı.

31 Ağustos-13 Eylül tarihlerinde düzenlenecek ABD Açık'a dünyaca ünlü kadın tenisçilerden Ashleigh Barty, Simona Halep, Bianca Andreescu, Elina Svitolina, Kiki Bertens, Belinda Bencic ve Jelena Ostapenko, erkeklerde ise dünya 2 numarası İspanyol Rafael Nadal ile Avustralyalı Nick Kyrgios yeni tip koronavirüs salgını nedeniyle katılmayacağını önceden duyurmuştu.

Yorumlara Git

Avustralya'nın en zengini motorları yaktı! Musk'a ve İsrail'e bedava ada teklifi

Abdurrahman Dilipak'tan tartışılan ilginç öneri! ‘Uyuşturucuya bulaşanı kurtarmak için esrara alıştıralım’

Bir doktorda tespit edildi! Ebola salgını Avrupa’ya sıçradı

Avukat Yıldırım’dan savcılığa dilekçe! Korsan başkan Özgür için tutuklama talebi

İslamafobik saldırılarda rekor tırmanış: Almanya değil Faşistmanya!