AKİT MENÜ

Spor

Akhisarspor'da 4 futbolcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı

İZMİR (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Akhisarspor'da 4 futbolcunun Kovid-19 testinin pozitif çıktığı bildirildi.

Akhisarspor'dan yapılan yazılı açıklamada, Kovid-19 testi pozitif çıkan 4 oyuncunun karantinaya alındığı ve tedavi sürecine başlandığı belirtildi.

Yeşil-siyahlı ekibin bugün Spor Toto Akhisar Stadı'nda Altınordu ile yapacağı hazırlık maçı iptal edildi.

Yorumlara Git

Türkiye’nin nüfuz alanı genişliyor! Kahire-Ankara flörtü Yunan'ı kudurttu

İstifa taleplerine Sanchez'den cevap

Siyonist işgal bitti, Lübnan direnişi kazandı! Ayn Arab sakinleri 4 ay sonra gözyaşlarıyla evlerine döndü!

"ABD talep etse bile çekilmeyeceğiz" Siyonistin gözü döndü

Bakan Kurum gelecek 10 yıla işaret etti: Küresel enerji düzeni değişiyor