AKİT MENÜ

Spor

Akhisarspor'da Kovid-19 testi pozitif çıkan futbolcu sayısı 5'e yükseldi

İZMİR (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Akhisarspor'da Kovid-19 testi pozitif çıkan futbolcu sayısının 4'ten 5'e çıktığı bildirildi.

Akhisarspor Kulübünden yapılan yazılı açıklamada, yapılan testler sonucu 1 oyuncunun daha Kovid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi. Toplam 5 futbolcunun karantinaya alındığı ve tedavi sürecine başlandığı kaydedildi.

Yorumlara Git

Türkiye’nin nüfuz alanı genişliyor! Kahire-Ankara flörtü Yunan'ı kudurttu

İstifa taleplerine Sanchez'den cevap

Siyonist işgal bitti, Lübnan direnişi kazandı! Ayn Arab sakinleri 4 ay sonra gözyaşlarıyla evlerine döndü!

"ABD talep etse bile çekilmeyeceğiz" Siyonistin gözü döndü

Bakan Kurum gelecek 10 yıla işaret etti: Küresel enerji düzeni değişiyor