AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları

DÜZCE (AA) - Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör Erol Bulut yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanın ısınma ve koordinasyon çalışmalarıyla başladığı belirtildi.

Ardından 3 grup halinde 5'e 2 top kapma ve pas yapan futbolcuların, idmanı taktiksel ve bireysel çalışmalarla noktaladığı aktarıldı.

Fenerbahçe, yarın Aytemiz Alanyaspor ile yapacağı hazırlık karşılamasının ardından Topuk Yaylası kampını tamamlayarak İstanbul'a dönecek.

Yorumlara Git

Türkiye’nin nüfuz alanı genişliyor! Kahire-Ankara flörtü Yunan'ı kudurttu

Siyonist işgal bitti, Lübnan direnişi kazandı! Ayn Arab sakinleri 4 ay sonra gözyaşlarıyla evlerine döndü!

"ABD talep etse bile çekilmeyeceğiz" Siyonistin gözü döndü

Bakan Kurum gelecek 10 yıla işaret etti: Küresel enerji düzeni değişiyor

İletişim Başkanı Duran dönüşümü anlattı! Türkiye artık NATO'nun merkezinde