AKİT MENÜ

Spor

Cimnastikte gelişim seminerleri çevrim içi düzenlenecek

ANKARA (AA) - Türkiye Cimnastik Federasyonu, gelişim seminerlerinin çevrim içi düzenleneceğini duyurdu.

Federasyondan yapılan açıklamaya göre, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle, Ritmik, Aerobik, Trampolin ve Artistik Cimnastik Gelişim Semineri 1-3 Eylül tarihlerinde çevrim içi gerçekleştirilecek.

Seminer başvuruları, e-devlet sistemi üzerinden 31 Ağustos Pazartesi günü mesai bitimine kadar yapılabilecek.

Yorumlara Git

Türkiye’nin nüfuz alanı genişliyor! Kahire-Ankara flörtü Yunan'ı kudurttu

İstifa taleplerine Sanchez'den cevap

Siyonist işgal bitti, Lübnan direnişi kazandı! Ayn Arab sakinleri 4 ay sonra gözyaşlarıyla evlerine döndü!

"ABD talep etse bile çekilmeyeceğiz" Siyonistin gözü döndü

Bakan Kurum gelecek 10 yıla işaret etti: Küresel enerji düzeni değişiyor