AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe Futbol Takımı'nın otobüsünü taraftarlar tasarlayacak

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Futbol Takımı'nı taşıyan otobüsün tasarımını sarı-lacivertli taraftarlar gerçekleştirecek.

Kulüpten yapılan açıklamada, Fenerbahçe'yi Türkiye'nin dört bir köşesine taşıyan takım otobüsü için yeni sezon çalışmalarının başladığı belirtildi.

Açıklamada, "Takım otobüsümüzün tasarımı için siz değerli taraftarlarımızdan gelecek tasarımları heyecanla bekliyoruz. Takım otobüsümüz için yapmış olduğunuz tasarımı ve otobüsümüzün üzerinde yazmasını istediğiniz sloganı, PNG ve vektörel (AI) formatında tasarim@fenerbahce.org adresine yollamanızı rica ederiz. Kulübümüz tarafından değerlendirilerek seçilecek ve son dörde kalacak tasarımlar, resmi sosyal medya hesaplarımızdan taraftarımızın oylamasına sunulacak, en çok oy alan tasarım 2020-2021 takım otobüsümüzün deseni olacaktır." ifadelerine yer verildi.

Taraftarlar, tasarım örneklerini 30 Ağustos Pazar günü saat 20.00'ye kadar gönderebilecek.

Yorumlara Git

6’lı masanın sacayağına bak sen: Ülkenin sorunlarını çözmeye talipmiş!

Tarihi adım: Meclis'te Şeyh Said Hazretleri için resmi özür talep etti

İşte firarilerin 'Sözcü'sü: Fondaşlara para da talimat da Londra’dan!

Kurtulmuş’tan ABD-İran müzakereleri ve İsrail mesajı: Siyonizmin “Arz-ı Mevud” fikri asla gerçekleşmeyecek

Milli teknolojiler gücümüze güç katıyor Toygun gördü Kızılelma vurdu