AKİT MENÜ

Aktüel

Niğde Belediye Başkanı Özdemir’in Kovid-19 testi pozitif çıktı

NİĞDE (AA) - Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir'in, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Özdemir, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, bugün halsizlik şikayetiyle gittiği hastanede yapılan Kovid-19 testinin sonucunun pozitif çıktığını belirtti.

Başkan Özdemir, "Şu an durumum gayet iyi. Bir süre ailemle birlikte karantinada olacağım. Bu süreçte dualarınızı eksik etmeyin. Tedbiri elden bırakmayın. Sağlıklı günlerde görüşmek ve daha çok çalışabilmek duasıyla...” ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Katil sürüsü çekildi! Sivillere ateş açtılar

ABD ile İran arasındaki barış rafa kalktı

Dışişleri'nden İsrail’in Ermeni iftirasına tepki: Türkiye'ye iftira atarak kurtulamazsınız! Soykırımcısınız, hesap vereceksiniz!

Büyükelçilik harekete geçti: Mekke'de sokaklarda yaşayan Sivaslı Ali amca vatanına dönüyor

Dünya Kupası'ndan elendiler! O ülkenin devlet başkanı milli takım için soruşturma başlatılmasını istedi