AKİT MENÜ

Spor

Enner Valencia: "Çok mutluyum"

"Bu kadar büyük ve harika bir camianın bir parçası olmaktan dolayı mutluyum" - "Ligin başından itibaren başarılı olacağıma inanıyorum"

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe'nin yeni transferi Enner Valencia, sarı-lacivertli kulübe geldiği için mutlu olduğunu söyledi.

Ekvadorlu futbolcu, sarı-lacivertli kulübün YouTube hesabına açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe'de başarılı olacağına inandığını dile getiren 30 yaşındaki hücum oyuncusu, "Bu kadar büyük ve harika bir camianın bir parçası olmaktan dolayı mutluyum. İlk kez Türkiye'de bulunuyorum, bir Türk takımında oynuyorum. Çok mutluyum. Fenerbahçe gibi büyük bir camiada olmak şampiyonluk isteğini getirir. Bunun için gerekli çalışmaları yapacağım. Ligin başından itibaren başarılı olacağıma inanıyorum." diye konuştu.

Sarı-lacivertli taraftarlara seslenen Enner Valencia, "Buraya gelme aşamasında çok fazla mesaj atan ve buraya çağıran Fenerbahçe taraftarlarına şükranlarımı iletiyorum. Bu forma için yüzde 100 mücadelemi vereceğim." ifadelerini kullandı.


- Sağlık kontrolünden geçti


Enner Valencia'nın sağlık kontrolleri gerçekleştirildi.

Acıbadem Altunizade Hastanesi'ndeki sağlık kontrolünde tecrübeli futbolcunun kan tetkikleri yapıldı.

Ekvadorlu oyuncu, ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde muayene edildi. Valencia'nın sağlık kontrolleri akciğer, kardiyak testleri ve radyolojik kontrollerin yapılmasıyla tamamlandı.

Yorumlara Git

Tarihi adım: Meclis'te Şeyh Said Hazretleri için resmi özür talep etti

İşte firarilerin 'Sözcü'sü: Fondaşlara para da talimat da Londra’dan!

Kurtulmuş’tan ABD-İran müzakereleri ve İsrail mesajı: Siyonizmin “Arz-ı Mevud” fikri asla gerçekleşmeyecek

Milli teknolojiler gücümüze güç katıyor Toygun gördü Kızılelma vurdu

Karahasanoğlu sordu: Bu 100 bin avroluk pazarlık neyin karşılığı?