AKİT MENÜ

Aktüel

GÜNCELLEME- Adana'daki orman yangınıyla ilgili adliyeye sevk edilen 4 şüpheli serbest bırakıldı

MAHKEME SÜRECİ EKLENDİ

ADANA (AA) - Adana'nın Kozan ilçesindeki orman yangınıyla ilgili gözaltına alınan 4 zanlı, çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Kuyubeli Mahallesi'nde 23 Ağustos'ta öğle saatlerinde çıkan orman yangınıyla ilgili gözaltına alınan Selman C. ile Mustafa, Bülent ve Ömer U'nun jandarmadaki işlemleri tamamlandı.

Adliyeye sevk edilen zanlılar, çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Kozan ilçesinde 23 Ağustos'ta çıkan orman yangını, 25 Ağustos'ta kontrol altına alınmıştı. Yangınla ilgili 25 Ağustos'ta 3 kişi, dün de 1 kişi yakalanmıştı.


Yorumlara Git

Katil sürüsü çekildi! Sivillere ateş açtılar

ABD ile İran arasındaki barış rafa kalktı

Dışişleri'nden İsrail’in Ermeni iftirasına tepki: Türkiye'ye iftira atarak kurtulamazsınız! Soykırımcısınız, hesap vereceksiniz!

Büyükelçilik harekete geçti: Mekke'de sokaklarda yaşayan Sivaslı Ali amca vatanına dönüyor

Dünya Kupası'ndan elendiler! O ülkenin devlet başkanı milli takım için soruşturma başlatılmasını istedi