AKİT MENÜ

Spor

Başkan Musa Aydın'dan genç güreşçilere ziyaret

ANKARA (AA) - Türkiye Güreş Federasyonu Başkanı Musa Aydın, Ankara'da kamp yapan Gençler Serbest Milli Takımı'nı ziyaret etti.

Federasyonun açıklamasına göre Aydın, Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından belirlenen pandemi kuralları çerçevesinde çalışmalarını Elmadağ'da sürdüren genç güreşçilere moral ziyaretinde bulundu.

Teknik kadroyla toplantı yapan Aydın, çalışmalar hakkında bilgi aldı. Daha sonra güreşçilerle bir araya gelen Aydın, antrenmanlar sırasında özellikle pandemi kurallarına uyulmasını istedi.

Bir süre antrenmanı takip eden başkan Musa Aydın, takımla hatıra fotoğrafı çektirdi.

Yorumlara Git

6’lı masanın sacayağına bak sen: Ülkenin sorunlarını çözmeye talipmiş!

Tarihi adım: Meclis'te Şeyh Said Hazretleri için resmi özür talep etti

İşte firarilerin 'Sözcü'sü: Fondaşlara para da talimat da Londra’dan!

Kurtulmuş’tan ABD-İran müzakereleri ve İsrail mesajı: Siyonizmin “Arz-ı Mevud” fikri asla gerçekleşmeyecek

Milli teknolojiler gücümüze güç katıyor Toygun gördü Kızılelma vurdu