AKİT MENÜ

Aktüel

Antalya'da trafiği tehlikeye düşüren motosiklet sürücüsüne ceza

ANTALYA (AA) - Antalya'da, trafikte seyrederken motosikletiyle akrobasi yapan ve bu anları sosyal medyadan paylaşan kişiye, polis ekiplerince 3 bin 137 lira ceza kesildi.

İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince, sosyal medyada yapılan paylaşımlarda bir kişinin motosikletle akrobatik hareketler yaparak, trafik güvenliğini tehlikeye düşürdüğü tespit edildi.

Görüntülerdeki kişinin İ.B. olduğunu belirleyen ekipler, sürücüye "plakanın farklı okunmasını sağlayacak şekilde değişiklik yaptığı, ehliyetsiz araç kullandığı, kask takmadığı ve trafik güvenliğini tehlikeye düşürdüğü" gerekçesiyle 3 bin 137 lira para cezası uyguladı.

Sürücü hakkında, ilgili yasanın "Araçlarını kişilerin hayat, sağlık veya mal varlığı açısından tehlikeli olabilecek şekilde sevk ve idare eden kişi, iki yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır" hükmü kapsamında adli işlem başlatıldı.

Yorumlara Git

Solcular, ekonomistler o işler öyle boş lafla olmuyor! Al sana üretim: Elektrikte üretim tüketimi, ihracat ithalatı geçti

Almanya’da sıcak hava kabusa döndü! Serinlemek isteyen 13 kişi boğuldu

Terörist Netanyahu'dan "Erdoğan" açıklaması

Venezuela'daki felaketin bilançosu her dakika ağırlaşıyor: Ölü sayısı 1500’ü aştı, 68 binden fazla kişi kayıp!

Efkan Ala, AK Parti'nin en büyük gücünü açıkladı