AKİT MENÜ

Aktüel

Yemen ordusuna bağlı güçler Husilere pusu kurdu

ADEN (AA) - Yemen ordusu, ülkenin güneyindeki ed-Dali kentinde Husilere kurulan pusuda bazı milislerin öldüğünü, bazısının da yaralandığını duyurdu.

Orduya bağlı Dali Cephesi Basın Merkezi tarafından yapılan yazılı açıklamaya göre, bir grup Husi milis kentin kuzeyinde yer alan Kataba ilçesinde 7. Tugay'a ait karargaha sızmaya çalıştı.

Açıklamada, 7. Tugay bünyesindeki askerlerin karargaha sızmaya çalışan Husilere pusu kurması sonucu bazı milislerin öldüğü, bazılarının da yaralandığı ifade edildi.

Husilerin, pusuya düşen milisleri kurtarmak için Tugay'a düzenlediği saldırının ise geri püskürtüldüğü belirtildi.

Husilerden konuyla ilgili açıklama yapılmadı.


Yorumlara Git

Tamar Tanrıyar hakkında yakalama kararı

Türk Kara Kuvvetleri'nin kuruluş yıl dönümünde Kur'an-ı Kerim tilaveti! Azgın azınlık “laiklik atağı” geçirecek

Ugandalı müptezel yine konuştu: Tanrı bana Türkleri kovmamı emretti! Aslanlar ve insanlar anlaşamazlar

Netanyahu savaşı Suriye’ye taşıdı! Köy köy İşgal ediyorlar

Ali Rıza Demircan Hoca yazdı! Kadir İnanır'ın yolcuğu nereye?